info@drnabi.com 02188873135
December 18, 2021 - توسط مدیر

روش چسباندن براکت ها

در زمان قدیم بهترین نتایج درمان در دست کسانی بود که بهترین خم‌ها را در سیم ارتودنسی ایجاد می‌کردند در حالی که امروزه بهترین نتایج درمان در دست کسانی است که براکت‌ها را در بهترین موقعیت می‌چسبانند. براکت‌ها را می‌توانیم به دو صورت بچسبانیم:

روش مستقیم

روش غیر مستقیم


روش مستقیم:

در این روش از آخرین نسل سیستمهای باندینگ استفاده می‌شود. خواص شیمیائی منحصربه‌فرد آن به نوعی است که می‌توان براکت‌ها را در زمان بسیار کوتاه چسباند. چسب درون آن بین چسب‌های امروزی بالاترین کیفیت را دارد. به خاطر ماهیت هیدروفیل آن به مینای مرطوب هم می‌چسبد و در عین حال در طول درمان از خود فلوراید هم آزاد می‌کند تا جلوی پوسیدگی دندان شما گرفته شود.


روش غیرمستقیم

ما افتخار می‌کنیم که برای اولین بار در ایران این تکنولوژی نوین را ارایه دادیم. هم اکنون تعدادی از دندانپزشکان که این دوره را آموزش دیده‌اند از این سرویس ما برای رفاه حال بیمارانشان استفاده می‌کنند.

این روش با استفاده از روش دیجیتالی و اسکن قالبهای بیماران انجام می‌گیرد، لذا می‌توانیم با یک روش درمانی مناسب انتظار بهترین نتیجه درمان را داشته باشیم.

جهت ساخت حامل براکت‌ها از دستگاه Biostar تحت 6 اتمسفر فشار در خارج دهان استفاده می‌گردد و پس از انجام کارهای لابراتواری پیچیده، براکت‌ها در یک نوبت روی دندان‌ها منتقل می‌شوند.

مزایای این روش عبارتند از:

• قرارگیری دقیق‌تر براکت‌ها

• نیاز به جابه‌جائی کمتر براکت‌ها

• کاهش وقت بیمار در زمان چسباندن براکت‌ها

• ناراحتی کمتر بیمار در جلسه‌ای که تمام براکت‌ها را می‌چسبانیم

برای آشنایی با سیم های ارتودنسی اینجا کلیک کنید

0 آیتم ها
تومان 0